Rehabilitacja ortopedyczna i sportowa

W zakresie rehabilitacji ortopedycznej i sportowej:

W naszym zespole znajdują się również fizjoterapeuci, którzy zajmą się problemami związanymi z układem ruchu:

• usprawnianiem powypadkowym i pourazowym ( stany po skręceniach, zwichnięciach, złamaniach, przeciążeniach stawów, po wypadkach komunikacyjnych ),
  • usprawnianiem przed i po operacyjnym ( rekonstrukcje więzadeł, ścięgien, endoprotezoplastyki stawów, operacje na stawach obwodowych i kręgosłupie ),
  • zespołami  bólowymi kręgosłupa  ( bóle przeciążeniowe, rwa kulszowa, dyskopatie ) i stawów,
  • elementami przygotowania motorycznego, treningiem funkcjonalnym,
  • odnową biologiczną.

Stosując odpowiednio dobrane metody zajmujemy się zmniejszaniem dolegliwości bólowych, zmniejszaniem ograniczeń ruchowych, zwiększaniem zakresów ruchu i wspomaganiem pacjenta po zabiegach czy operacjach. Jeszcze w okresie unieruchomienia dobieramy specjalne ćwiczenia, tak aby w jak największym stopniu ograniczyć ewentualne negatywne skutki braku ruchu. Pomagamy pacjentom zmniejszyć ból zarówno kręgosłupa jak i stawów obwodowych, tak by możliwe było normalne funkcjonowanie codzienne i zawodowe. Zajmujemy się również rehabilitacją sportowców, która obejmuje działanie regeneracyjne, prewencyjne jak i pourazowe zarówno w sporcie amatorskim jak i wyczynowym.

W rehabilitacji ortopedycznej stosujemy metody:

• terapię manualną wdł koncepcji Maitland, Platsman, Muligan, Kolara
  • pinoterapię,
  • PNF,

W rehabilitacji ortopedycznej stosujemy metody:

• terapię manualną,
  • pinoterapię,
  • PNF,
  • dynamiczną stabilizację nerwowo- mięśniową wg Kolara,
  • metodę Mc Kenziego,
  • Kinetic Kontrol,
  • masaż tkanek głębokich z rozluźnianiem mięśniowo powięziowym,
  • kinesiotaping,
  • fizykoterapia.

W czym możemy Ci pomóc?

NASZA OFERTA

CENTRUM REHABILITACJI</br>
PRZEMYSŁAW POJDA

CENTRUM REHABILITACJI
PRZEMYSŁAW POJDA

Jesteśmy zespołem fizjoterapeutów specjalizujących się w fizjoterapii dziecięcej, neurologicznej, ortopedycznej i sportowej.

FIZYKOTERAPIA</br>
DZIECIĘCA

FIZYKOTERAPIA
DZIECIĘCA

Wspomagamy rozwoju psychoruchowy już od pierwszych dni życia dziecka - u noworodków i niemowląt.

REHABILITACJA</br>
NEUROLOGICZNA

REHABILITACJA
NEUROLOGICZNA

Ćwiczenia w terapii neurologicznej zaczynamy już pierwszego dnia od wystąpienia objawów.