Jak wygląda wizyta

Pierwsza wizyta w naszym gabinecie trwa około 1 godziny i rozpoczyna się dokładnym wywiadem w trakcie którego terapeuta zbiera informacje o dolegliwościach/ problemach z jakimi zgłasza się pacjent. Na podstawie wielu pytań dotyczących zachowania się obecnych dolegliwości jak i epizodów z przeszłości terapeuta stawia wstępną diagnozę.
Kolejnym etapem jest ocena postawy ciała, demonstracja pozycji bólowych, badanie manualne danego obszaru ciała- oraz w razie potrzeby dodatkowe testy wykluczające przeciwwskazania do terapii. Ostatnim etapem pierwszej wizyty jest krótka terapia ukierunkowana na zmniejszenie dolegliwości bólowych lub na zrealizowanie celu postawionego wspólnie przez terapeutę i pacjenta w trakcie wizyty. Kolejną wizytę ponownie rozpoczyna wywiad, jednak tym razem znacznie krótszy i dotyczący zachowania się objawów pacjenta po pierwszej terapii. Docelowo na drugim spotkaniu stosowane jest już więcej technik terapeutycznych.

Jak się przygotować do pierwszej wizyty?

• Zabierz ze sobą wygodny strój, zapewniający terapeucie dostęp do okolicy bolesnej, np. kręgosłupa, biodra- najlepiej krótkie spodenki i wygodną bluzkę.
  • Jeśli posiadasz zabierz ze sobą aktualne wyniki badań (RTG, MRI), podczas wywiadu fizjoterapeuta zapyta Cię o nie.
  • W dniu wizyty w miarę możliwości nie zażywaj środków przeciwbólowych, przeciwzapalnych, które mogą zmienić obraz Twoich dolegliwości

REGULAMIN WIZYT W GABINECIE POJDA REHABILITACJA&FIZJOTERAPIA

• Pacjent umawia się na wizytę rehabilitacyjną telefonicznie pod numerem 504128324, 32 7233043 lub osobiście w rejestracji
  • Rejestracja dzień przed każdą wizytą wysyła przypomnienie SMS o wizycie w gabinecie.
  • Ustalona godzina jest godziną ROZPOCZĘCIA zabiegów w gabinecie.
  • W przypadku spóźnienia pacjenta, zabiegi na które pacjent się spóźnił zostaną skrócone o czas spóźnienia.
  • Obowiązkiem pacjenta jest poinformowanie rejestracji Pojda Rehabilitacja &Fizjoterapia o odwołaniu wizyty najpóźniej do godziny 9 danego dnia. Jeżeli wizyta nie zostanie odwołana w terminie pacjent jest zobowiązany pokryć niezwłocznie koszt wizyty.
  • Pacjent zgłaszając się na umówiony termin zabiegów informuje rejestrację oraz reguluje należność PRZED WYKONANIEM ZABIEGU wg cennika dostępnego na stronie pojdarehabilitacja.pl lub w rejestracji.
X-DREAM.pl